Jumaat, Ogos 05, 2011

Pentas Opera....Butakah Cinta....

 Ada seorang gadis buta yang tidak disukai oleh orang ramai kecuali kekasihnya.Gadis buta itu selalu berkata kepada keksasihnya; ''kalau saya dapat melihat suatu hari nanti,saya akan berkahwin dengan awak''.  

Pada suatu hari, seseorang yang sangat murah hati telah mendermakan matanya kepada gadis buta tersebut. Setelah dibuat pembedahan, maka gadis tersebut telah dapat melihat kembali. 

Tetapi, apabila dia melihat kekasihnya, dia berasa sungguh tidak menyangka bahawa kekasihnya juga adalah seorang yang buta. Gadis itu berpaling ingin pergi meninggalkan lelaki itu.   Lalu lelaki itu berkata sambil tersenyum ''jagalah mataku baik-baik''.....
                                                                                                                 
Dipetik daripada Cerita FB adik saya... :)

Tiada ulasan:

RITEQ Sandakan....adalah perkongsian secebis dari kisah hidupku, pendapat peribadiku, dan secubit pengalaman dari kisah-kisah rawatan...Dan jika ada artikel yang aku copy paste di sini bukan bertujuan untuk menciplak, tapi untuk dikongsi dan disebarkan....InsyaAllah, pasti dinyatakan tuan punya hak artikel tersebut....jika ada protes, sila e-mail saja, tindakan akan diambil serta-merta.

Lain-lain catatan yang mungkin ingin anda baca...