Khamis, September 18, 2014

Induk Pamungkas Pembangkitan Roh Amalan (IPPRA)...

Assalamualaikum wbt....

Segala puji-pujian hanya layak untuk ALLAH SWT Tuhan semesta alam, dan Nabi Muhammad utusan Allah penyampai risalah petunjuk dan penyuluh bagi seluruh umat...
Selawat dan salam ke atas Penghulu kita tercinta Nabi Muhammad SAW, kepada keluarga baginda dan para sahabat….


Pengajian Tahap 4 - Induk Pamungkas Pembangkitan Roh Amalan (IPPRA)
- dipetik sepenunhya dari blog RITEQ.


IPRA ataupun Induk Pamungkas Pembangkitan Roh Amalan merupakan sebuah ilmu tunggal ataupun tunggak amalan yang sangat di rahsiakan oleh guru. Apabila ilmu ini di bangkitkan/di hidupkan, cukup dengan satu amalan(IPRA), maka ianya akan memberi kekuatan/ membangkitan dan menyatukan seluruh ilmu yang ada di tahap 1,2 dan tahap 3. 

Ianya juga merupakan tahap terakhir dan tertinggi yang yang ada dalam gemblengan keilmuan yang di anjurkan dalam pengajian RITEQ. Juga merupakan tahap pelepas yang mana hanya di buka kepada pelajar yang telah mengambil ketiga-tiga tahap iaitu tahap 1(asas), tahap 2(ZINK) dan tahap 3(IKAK). 

Apa yang di maksudkan sebagai tahap pelepas ialah pelajar telah mendapat ijazah dan kebenaran penuh untuk mengajar dan menurunkan pengajian RITEQ di tahap 1 hingga ke tahap 4. Nama anda juga akan di senaraikan di dalam blog sebagai wakil tenaga pengajar RITEQ. 

Mengapa perlu saya menurunkan ilmu ini?
  1. Melahirkan ramai tenaga pengajar RITEQ.
  2. Bagi memudahkan sahabat sahabat di tanah semenanjung, singapura dan brunei untuk mempelajari semua keilmuan RITEQ dari wakil pengajar apabila saya berpindah ke sabah nanti. 

MAHAR PELEPAS: RM400.00


Info lanjut sila berhubung terus dengan Pengasas RITEQ

Tiada ulasan:

RITEQ Sandakan....adalah perkongsian secebis dari kisah hidupku, pendapat peribadiku, dan secubit pengalaman dari kisah-kisah rawatan...Dan jika ada artikel yang aku copy paste di sini bukan bertujuan untuk menciplak, tapi untuk dikongsi dan disebarkan....InsyaAllah, pasti dinyatakan tuan punya hak artikel tersebut....jika ada protes, sila e-mail saja, tindakan akan diambil serta-merta.

Lain-lain catatan yang mungkin ingin anda baca...