Jumaat, Disember 06, 2013

Penundaan Perancangan Kursus Program Pengijazahan Amalan Perawat Disember 2013

Dukacita dimaklumkan perancangan Program Pengijazahan Amlan Perawat Disember 2013 oleh RITEQ (Rawatan Islam Terapi Qolbu) di Sandakan, Sabah terpaksa ditunda atas masalah yang tidak dapat dielakkan. InsyaAllah program ini akan dijalankan pada satu tarikh yang akan diberitahu kelak.

Kepada sesiapa yang berminat untuk mengambil program Pengijazahan Amalan Perawat (Tahap I, Tahap II & Tahap III) secara personel boleh lah berhubung terus atau datang sendiri ke RITEQ untuk penerangan selanjutnya. 

Untuk makluman, Pengijazahan Amalan Perawat Tahap I boleh dilakukan secara jarak jauh, kecuali Pengijazahan Amalan Perawat Tahap II & Tahap III perlu dilakukan secara hadir sendiri ke RITEQ (Rawatan Islam Terapi Qolbu) Taiping, Perak. Untuk info lebih lanjut sila klik DI SINI.

Shah Ahmad
Rawatan Rukyah Syari'ah.
Lokasi : Taman Pinang Seberang, Kamunting, Taiping, Perak.
Hubungi : 017-8942521
Emel : TerapiQolbu@Gmail.Com

Tiada ulasan:

RITEQ Sandakan....adalah perkongsian secebis dari kisah hidupku, pendapat peribadiku, dan secubit pengalaman dari kisah-kisah rawatan...Dan jika ada artikel yang aku copy paste di sini bukan bertujuan untuk menciplak, tapi untuk dikongsi dan disebarkan....InsyaAllah, pasti dinyatakan tuan punya hak artikel tersebut....jika ada protes, sila e-mail saja, tindakan akan diambil serta-merta.

Lain-lain catatan yang mungkin ingin anda baca...